Nederland

Pakketten binnen Nederland worden bezorgd door PostNL. Direct nadat je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je gemakkelijk je bestelling online kunt volgen. Wanneer je bij bezorging van je bestelling niet thuis bent, dan zal de volgende dag het pakket nogmaals worden aangeboden of het pakket wordt bij je buren afgeleverd. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus. De status van je pakket wordt automatisch aangepast in je Track & Trace-overzicht.

Indien het pakket niet geleverd kan worden, ontvang je een bericht van de bezorger als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent. Hierop staat een ‘niet- thuiscode’. Deze code begint altijd met de letters KG. Gebruik deze code om op dezelfde dag voor 22.00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie te kiezen.

Bij kleine bestellingen versturen we indien mogelijk via de brievenbuspost van PostNL. In dat geval zal je geen Track & Trace email ontvangen.

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent de bezorging van je bestelling neem dan contact met ons op.

Contact opnemen